Bukefalos 28 år!

Voltige! :D

Sv: Voltige! :D

Jag har faktiskt aldrig provat, eller jo, på halvskojj förstås, men aldrig provat "äkta" eller vad man ska säga.
Hade varit kul att prova nån gång, :)
 
Sv: Voltige! :D

Jag gjorde det när jag var jätte liten, men slutade!
Har en pålle nu som går att ha voltige på men det är andra som voltigear och jag som longerar =p
 
Sv: Voltige! :D

Jag har kört flera gånger på ridläger, men aldrig "på riktigt". Hade tänkt börja eftersom en ridskola i närheten hade voltigegrupper, men dom flyttade :(
 
Sv: Voltige! :D

JAg har gått i voltige..Å Jä*lar va kul d va.. Man blev så smidig.. men sedan så slutade ja på ridskolan..Å pollen ja har nu funkar dt inte med tyvärr :(
 
Sv: Voltige! :D

Jag har testat det och det är grymt jättekul! :bump:
 
Sv: Voltige! :D

Jag har provat voltige en gång på ridskolan. Det var jättekul. Skulle gärna vilja gå en kurs men ridskolan hade ingen möjlighet att ordna en kurs.
 
Sv: Voltige!!

Jag gör :bump:

Skolan har en voltige grupp som jag är med i
 
Sv: Voltige! :D

Jag går inte själv men jag är tränare och har hållit på med det sen slutet av 80-talet.... oops
 
Sv: Voltige! :D

Jaadå :D

Gick på voltige med ridskolans lag 2.. (juniorklassen tror jag klassen vi tävlade i hette, eller kanske mellanlag?, jaja)
SÅ J***A kul! :D:D:banana:
Fick sluta sen, vi skulle slås ihop med lag 1 och jag ville just då satsa på hoppningen its. :p

Jordgubben :bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förra sommarens EM och VM i voltige på Flyinge gav mersmak. I helgen arrangerar Svea Voltigeklubb internationell voltige igen.
Svar
0
· Visningar
76
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett juniorlag, sex juniorer, fem young vaulters och en individuell senior. Sverige kommer till den internationella säsongstarten i...
Svar
0
· Visningar
73
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För Svenska ridsportförbundet berättar landslagsledaren Jessica Neilands om hur svensk voltige satsar framåt. I juli är det dags för EM...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Med EM-bronset från 2023 i ryggen går svensk voltige mot ett nytt landslagsår. Det präglas av förhoppningar och utveckling. – Det är...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp