Bukefalos 28 år!

H

Horse_97

Hej, jag undrar om det finns någon som har en ritning på hur man bygger en trä häst som man kan ha att öva voltige på?
Eller kanske bara tips på hur man gör?? :confused:
Då jag går på voltige nu en gång i veckan så vill jag kunna öva lite hemma oxå.
Måste man ha en Voltighjord (stavning?) runt den eller kan man sätta på trähantag eftersom att vi inte kommar att ta av hantagen??
Skriv gärna en rad!
MVH Elin
 
Sv: Voltige!

Hej, jag undrar om det finns någon som har en ritning på hur man bygger en trä häst som man kan ha att öva voltige på?
Eller kanske bara tips på hur man gör?? :confused:
Då jag går på voltige nu en gång i veckan så vill jag kunna öva lite hemma oxå.
Måste man ha en Voltighjord (stavning?) runt den eller kan man sätta på trähantag eftersom att vi inte kommar att ta av hantagen??
Skriv gärna en rad!
MVH Elin

Snälla någon måste ju ha några tips!
:bow: PLESE!! :bow:
MVH Elin

PS. Det är samma person som skrev de ovanför som skriver nu! DS
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 035
Träning Hej! Jag har för en månad sen skaffat en islandshäst på foder. Problemet är att han är väldigt krånglig när det kommer till att göra...
Svar
5
· Visningar
1 032
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 872
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 212
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp