Bukefalos 28 år!

Volvo bilbarnstolar

Ä

Äpplet

Jag har budat på två barnstolar av märket volvo enkom för att ta med oss på utlandsresa (vill inte ta med våra dyra stolar och riskera att de går sönder på flyget).

Vet ni om dessa stolar passar på de flesta andra bilmärken också?
 
Sv: Volvo bilbarnstolar

Jag vet bara att i deras reklam står det typ "Gjort av Volvo för Volvo", och jag har aldrig hört om någon som använder en Volvo-stol i något annat märke.. Faktiskt.
 
Sv: Volvo bilbarnstolar

Vi hade en volvo, sålde den, behöll stolen. Vi har den som extrastol den passar i andra bilar också. Vi har haft den i en Toyota Corolla, Nissan king Cab och en Renault.

Dock är den ju gjord för volvo och passar som handen i handsken i just en volvo.

Vore jag dig skulle jag nog satsa på en annan stol om du inte har en volvo. Vilket det inte verkar som.
 
Sv: Volvo bilbarnstolar

kom bara ihåg att Volvos stolar är överbyggda upptill, så barnen kan inte vara så långa i dem...
 
Sv: Volvo bilbarnstolar

Vore jag dig skulle jag nog satsa på en annan stol om du inte har en volvo. Vilket det inte verkar som.

Jodå, jag kör volvo men inte när jag är i spanien :D! Här hemma har vi redan världens bästa bilbarnstolar!
 
Sv: Volvo bilbarnstolar

Ska ni hyra bil eller låna någon bekants? Om ni hyr bil så går det att hyra barnstolar också. Jag kollade på det företag jag har hyrt hos i Spanien och de tar 14 €/stol för en vecka.
Det kanske inte är de bästa stolarna men risken är ju att om du köper i Sverige och fraktar på flyg så är de stolarna förstörda när ni kommer ner.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: attheedge
·
Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
598
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: Crossline
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
798
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp