vuxenridläger

Sv: vuxenridläger

Nåja, min ridfinska är inte heller den bästa. Senast kikade jag på min lektionskompis om vad vi skulle göra och var, men klarade bra av det tränaren ville ändra på och fick ut massor :)
 
Sv: vuxenridläger

Om du har ponny och släpar med den på lägret ska det väl inte vara något problem? Jag är 23 och har med min på allt som jag kommer iväg på.
 
Sv: vuxenridläger

är ju just de som är de roliga, då man märker att de funkar. har dock vissa problem med att ja blandar ihop skänkel och tygel på finska :angel:

kollade lite på ypäjäs hemsida, deras läger verkar ju rätt intressanta, fördel att man då skulle kunna ta med hästen. och förstod ja de rätt så får man själv välja lite vad man vill satsa på
 
Sv: vuxenridläger

Nej det borde inte spela någon roll, kolla bara med lägret först vad de har för hästar/ponnier och om det skulle gå bra att rida ponny.

Har hittat några läger som verkar okej men det är så svårt att veta. Hittade ett som först verkade bra men där man bara hade häst mellan 8-15 så det gick tyvärr bort direkt. Att klämma in två ridpass på den tiden kändes lite jobbigt. Vad gör man då resterande tid på dygnet?

En annan grej, som egentligen inte borde spela så stor roll, är att jag är lite nojjig över att åka ensam. Fast det går säkert över, man har ju alltid hästarna gemensamt! När jag var yngre åkte jag ensam på läger varenda gång. :)
 
Sv: vuxenridläger

Så får ni träna hårt och njuta några dagar och sen komma hem för att fortsätta bygga vidare på det resten av året ;)
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Vi har en ganska plan yta hemma på vår gård där vi tänkt göra en lite budget versions paddock så småningom det enda är att det är...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: tara
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
915
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Törnrosa
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 095
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp