Vuxna = Allmänt

Bra ändring tycker jag. :up:
Har känts konstigt att vissa intressanta trådar legat under "Ungdom" där jag inte känt att jag passat in pga åldern och därför inte velat skriva.

Men tänk om vi samtidigt kunde få ett chattforum för evighetstrådar. Just nu är 9 av 20 trådar på denna förstasida sådana. Alltså nästan hälften.
Jag har inga problem att kika igenom två sidor om jag letar nya trådar och så. Skulle kännas konstigt att dumpa trådar om helt olika ämnen i en egen kategori bara för att de är populära. Blir mycket svårare för nya att hitta dem då och förvirrande om en tråd "försvinner" helt plötsligt.
 
Bra ändring tycker jag. :up:
Har känts konstigt att vissa intressanta trådar legat under "Ungdom" där jag inte känt att jag passat in pga åldern och därför inte velat skriva.


Jag har inga problem att kika igenom två sidor om jag letar nya trådar och så. Skulle kännas konstigt att dumpa trådar om helt olika ämnen i en egen kategori bara för att de är populära. Blir mycket svårare för nya att hitta dem då och förvirrande om en tråd "försvinner" helt plötsligt.
Fast det handlar inte om hur populära de är, utan att det de handlar om är mer eller mindre ämnesanknutet och håller på i evigheter. De når upp till 2000 inlägg, låses, en ny startas osv.
 
Fast det handlar inte om hur populära de är, utan att det de handlar om är mer eller mindre ämnesanknutet och håller på i evigheter. De når upp till 2000 inlägg, låses, en ny startas osv.
Ja?
Men hur ska man få ihop en kategori som berättar att "här hittar du dejtingtråden, mattråden, tråden man i princip chattar i, tråden om att störa sig på saker och fler populära trådar i olika ämnen!"?
 
Ja?
Men hur ska man få ihop en kategori som berättar att "här hittar du dejtingtråden, mattråden, tråden man i princip chattar i, tråden om att störa sig på saker och fler populära trådar i olika ämnen!"?
Vi hade ett forum för sådana trådar ett tag, minns inte vad det hette men kanske Chattforumet.
 
Jag blir snurrig... Hade ett system för hur jag läste igenom de olika forumen, nu stämmer ingenting längre. :arghh:

Jag tror att @Gunnar har en tanke bakom allt, men just nu känns han lika svårtolkad som Gud. :meh:
Ser du den lilla cirkeln med ett utropstecken i? Trycker du på den kommer alla nya trådar på samtliga forum upp, dvs trådar med nya inlägg som du inte läst. Trycker du på "ögat" bredvid får du upp en lista på alla trådar du bevakar där det finns för dig olästa inlägg, väldigt smidigt.
 
Ser du den lilla cirkeln med ett utropstecken i? Trycker du på den kommer alla nya trådar på samtliga forum upp, dvs trådar med nya inlägg som du inte läst. Trycker du på "ögat" bredvid får du upp en lista på alla trådar du bevakar där det finns för dig olästa inlägg, väldigt smidigt.

Jag bevakar inga trådar. Men tack för tipset, ska testa om utropstecknet fungerar.
 
Trådar du svarat i ligger som bevakade.
Nej, det blir inte bevakat bara för att man svarar i en tråd, du måste aktivt göra en bevakning av den. Däremot så får du en röd flagga om någon gillar det du skrivit eller om någon taggar dig/svarar på ditt inlägg.
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 356
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
586
Senast: Sassy
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 896
Senast: tanten
·
Hästvård Vår ponny har väldigt fin hovkvalitet,men usla tunna sulor. Hon är dessutom plattfotad. Hon är superöm på grusvägar och tyvärr består...
Svar
9
· Visningar
749
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp