Bukefalos 28 år!

vuxna målarböcker

myzzan

Trådstartare
Vilka tycker ni om igentligen ? Jag stod och tittade på dom och köpte en , visst de är avkopplande men de finns så många av dom !

Tänkte köpa en till nu som jag kan måla i när killeb tittar på hockey eller handbolls matcher som inte intresserar mig eller när han somnar på soffan och snarkar , jag fixar inte att sitta rakt upp och ner och titta på tv i flera timmar
 
Tycker att du ska vara lojal mot killen och inte ägna dig åt annat när han snarkar framför handbollen.

Hehe han är så pass gammal så han bryr sig inte , tex han kan dra till garaget på helgerna med då vi bara ses och jag kan springa på hästtävlingar mm när han är där ( avskyr garaget på helger och allt som heter bilar eftersom jag jobbar med bilar 5 dagar i veckan)
 
Hehe han är så pass gammal så han bryr sig inte , tex han kan dra till garaget på helgerna med då vi bara ses och jag kan springa på hästtävlingar mm när han är där ( avskyr garaget på helger och allt som heter bilar eftersom jag jobbar med bilar 5 dagar i veckan)
För säkerhets skull bara: det där jag skrev var verkligen, verkligen ett skämt. :D
 
För säkerhets skull bara: det där jag skrev var verkligen, verkligen ett skämt. :D


De är lungt , de är inte kul alltid att höra han snarka till hocjey eller handboll och kan jag koppla väck de så är de bra ju ! Men han är snällaste killen med nästan så han skickar iväg mig på tävlingar för jag känner mig dum mot han
 
Vilka tycker ni om igentligen ? Jag stod och tittade på dom och köpte en , visst de är avkopplande men de finns så många av dom !

Tänkte köpa en till nu som jag kan måla i när killeb tittar på hockey eller handbolls matcher som inte intresserar mig eller när han somnar på soffan och snarkar , jag fixar inte att sitta rakt upp och ner och titta på tv i flera timmar

Jag har fastnat i målarboksträsket :) senast köpta bok är Dagdrömmar. Väldigt nöjd. Har köpt många på Ica Maxi, men adlibris har bra utbud. Finns en stor grupp på facebook där du kan se bilder ur olika böcker :) men det är såå roligt att måla, och vips har man helt plötsligt 7 böcker :o:p
 
Tack för tipset!! Jag sitter just nu och tecknar en sån målarbok och behöver hur mycket goda råd som helst!
Jag skulle precis skriva att jag inte har tid för målarböcker. Men denna kommer jag ha tid för ;-)

Jag målade mycket mönster när jag var barn. De mönsterna hittar jag inte igen. Nu är det mandalas, men dessa mönster var mycket mycket mindre och upprepade sig över hela pappret. Jätteroliga!
 
Tack för tipset!! Jag sitter just nu och tecknar en sån målarbok och behöver hur mycket goda råd som helst!

Kul!
Jag gillar inte när det är stora tomma ytor (tänker tex hästkroppen), fast jag antar att det finns andra som målar på andra sätt, tex med andra pennor som gillar det.
Såg en av dina bilder som jag antar är ett av de tänkta bladen som såg jättebra ut!
 
Kul!
Jag gillar inte när det är stora tomma ytor (tänker tex hästkroppen), fast jag antar att det finns andra som målar på andra sätt, tex med andra pennor som gillar det.
Såg en av dina bilder som jag antar är ett av de tänkta bladen som såg jättebra ut!
Tack!! Det är ett krux det där, som jag själv funderat över, med den stora enfärgade ytan på en hästkropp..... Jag får göra flera hästar, kanske, som inte är så stora, på samma bild, och olika tecken etc.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 652
Senast: kma
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 002
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
3 882
Senast: Gumman123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp