Bukefalos 28 år!

T

trav_linda

hejsan,, nästa år ska jag börja gymnastrt och vill gå galopp inriktning,, är Wången en bra skola att gå på då eller finns de någon mer skola att gå på som jägersro eller åby?? vad har man för tävlings dress om man ska börja tävla så småning om? är det ansträngande att rida galopp??
//Linda,,
P.S om ni undrar namnet trav_linda så håller jag på med ponnytrav men vill börja med galopp D.S
 
Sv: Wången

Wången är nog inget för galoppintresserade, satsa på något i stil med Plönninge istället.
I galoppen är det hästägaren som står för dressen vid löp, såvida du inte menar brallorna?
 
Sv: Wången

okay då vet jag det alla fall:D
vad får man för jobb om man går galopp utbildning??

//Linda
 
Sv: Wången

okay då vet jag det alla fall:D
vad får man för jobb om man går galopp utbildning??

//Linda


Wången har bara trav nu.
Men Plönnige har en gymnasieutbildning inriktat galopp.
Sen finns det även Arbetsryttar utbildningar på Strömsholm och även i England BRS.

Men gå in på www.unggalopp.nu så hittar du all information du behöver!

Lycka till!
 
Sv: Wången

ahha okay tack för svar:D okay tack för all inormation:)
tack så mkt:D
 
Sv: Wången

jägersro har faktiskt ganska bra galoppprogram.. ;)

jag var inne på att välja wången. men valde ett samhällsptogram istället..

lycka till
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: Rosett
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
472
Senast: hamilton1
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 847
Senast: hhere
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 568
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp