F

Frieserhäst

fick idag reda på UL att det antagligen är en liten flicka inne i magen :love:!
Precis som jag (och hela min familj) trott, men pappan envisats med att det skulle vara en pojke!

Heeelt onödig tråd, ville bara "skryta lite", nu är magen inte längre en den eller det -
nu är det en hon! En flicka :D

/// Mamma - Mia :banana:
 
Sv: wee

Åh, då var det sista chansen att kolla könet nu då? Det brukar ju bli svårare och svårare nu och framåt. Gjorde ni det på någon specialklinik?
 
Sv: wee

Grattis!
Då kan man börja fundera mer allvarligt på namn :)
På din profil står det BF 29 okt, ska det inte vara dec då eller nåt?
 
Sv: wee

oj, vilken miss!! självklart ska det vara den 29 december det ska komma bebis :idea:

bananabambi: Gjorde ju ett rutin UL i v 18 och nu det andra rutin v 33, så inga specialare.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 155
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 179
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 949
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp