weekend i jämtland

Piek

Trådstartare
Jag skulle vilja komma iväg en helg med pojkvännen men funderar på vart man kan åka.
Helst skulle jag vilja åka till ett spa eller liknande, nått lite mindre och mysigt ställe där man kan slappna av och äta lite god mat typ :)

Vi bor i Åre och vill helst inte åka jätte långt, max 15 mil ca. Nån som har nått tips? :)
 
Sv: weekend i jämtland

Kall auto lodge kanske? Litet och mysigt, inget spa dock. Men tror de haft en jacuzzitunna utomhus förut någon vinter, kanske även i år. :)

Har inte bott där men ätit där och var nöjd. :)
 
Sv: weekend i jämtland

Tack för ditt svar :) Kall är ju på ett ganska lagom avstånd så absolut värt att kolla upp!
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
728
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 953
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: valy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 644
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp