Folri

Trådstartare
Ni vet han med your eys och huvudet. Släpper nytt kl 21.00 på Youtube med Too Late. Kommentar och förväntningarna formligen haglar in på chatten 😂. Kommer den låten ochså att spelas sönder?
 
Ni vet han med your eys och huvudet. Släpper nytt kl 21.00 på Youtube med Too Late. Kommentar och förväntningarna formligen haglar in på chatten 😂. Kommer den låten ochså att spelas sönder?
🤣 Huvudet finns med även på denna video. Det ligger på gatan och 2 brudar plockar upp det och hånglar med huvudet i poolen 😵. Sen blir det...... säger man kinky eller. Helt makalös handling som urartar sig när en brud tar fram en kniv och skär av halsen och huvudet är löst igen. Jag gissar att huvudet dyker upp i nästa video också med en ännu makabrare handling 😱🤮😵🥴🤑
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ TW: sexuella övergrepp Gammal användare nytt nick. När jag var 11 blev jag utsatt för övergrepp på nätet. En man som sa åt mig vad jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 842
Senast: Filit
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 551
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp