Bukefalos 28 år!

Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Försöker mig lite på matte (som är mitt sämsta ämne) vi känner till helt säkert sju roller (sex goda och en ond) så resten är bybor och vampyrer.
Det vanliga är 1/3 onda va? Såå, kanske 4-5 vampyrer?

Vore inte 5 lite mycket med tanke på att de onda har en specialroll också? Jag skulle gissa på 4.
 
Förra leken var det 13 deltagare och 4 ulvar, då fanns det också en specialroll men jag tycker Demonen känns värre än Psykopaten faktiskt. Så jag hoppas verkligen inte att det är så mycket som 5 ulvar! :nailbiting:
 
4 ulvar håller jag med om att det känns mer rättvist ;) dock är det bättre att utgå från att det är fler om man nu skulle ha fel.
 
Tråden upphittad.

Vill på förhand meddela om att min aktivitet kan variera och att jag prioritera livet utanför leken tidvis ;).
 
Måste säga att jag inte har läst den förra ulvleken :o verkar som att den var brutal med en psykopat och allt? :p
 
Måste säga att jag inte har läst den förra ulvleken :o verkar som att den var brutal med en psykopat och allt? :p

Den var oerhört lärorik, ulvarna var sjukt duktiga och gjorde en del mycket listiga drag så att många av oss blev rejält dragna vid näsan. Den viktigaste lärdomen därifrån är nog just att man ALDRIG ska känna sig för säker på något, även om allt tyder på en sak. Så i den här leken tänker jag verkligen misstänka ALLA - mer eller mindre beroende på vad som händer förstås.
 
  • Gilla
Reactions: MM

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
53 340
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp