Bukefalos 28 år!

wen hair care

NightRain

Trådstartare
är de nån som testat? funderar på att testa.. de är myjet billigare nu än de var när de kom ut.. har varit sugen sen dess men de kostar ju ändå en del pengar även om man får rätt mycket..

har du testat?
hur var de?
hur känns håret?

ja berätta i såfall =)
 
är de nån som testat? funderar på att testa.. de är myjet billigare nu än de var när de kom ut.. har varit sugen sen dess men de kostar ju ändå en del pengar även om man får rätt mycket..

har du testat?
hur var de?
hur känns håret?

ja berätta i såfall =)

Nej, jag har inte testat. Men jag har googlat och skulle inte prova skiten :)
 
Det innehåller silikon, på sikt kommer du få beläggningar i håret och det kommer "sluta funka". Prova balsammetoden istället, snarlikt tänk men utan silikoner. Googla!
 
Wen är bara ett dyrare variant som bygger lite på samma koncept som balsammetoden, bara med mycket mer skit i.
Så mycket bättre är att gå in på lockig.se och börja med balsammeoden istället, då du inte behöver betala överpris för något som fungerar mycket sämre.
 
oj är de så pass.. nä då ska jag verkligen inte testa wen :-P tack ska ni ha hehe.. har funderat på balsammetoden å varit inne där å läst innan men vet inte har bara inte blivit av.. :-P
 
Jag tyckte det var lite dubbelt... För jag såg en reklam där de sa att Wen var få bra för att msn inte behövde massa olika flaskor. Men sen fick man ändå flera olika flaskor på köpet. Varför då om det inte behövs?
 
@stjarnhimmel precis det där tänkte jag också på när jag sett reklamen! Dom säger att det enda man behöver använda är wen schampoo och inget balsam, inga stylingprodukter ingenting, sen fortsätter dom med att sälja på en (gratis för man ska fastna) nånstylinggrejj, inpackning, spray och nån annan grejjs... hur ska dom ha det?

Om säljargumentet är att man bara behöver en enda produkt kna man väl inte sälja det ihop med 4 andra produkter?
 

Liknande trådar

Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 476
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 466
Senast: Hazel
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 177
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 282
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Var vill vi bo?
  • Mindre kombi?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp