Western utrustning

Lite olika ställen, bara googla westernutrustning så hittar du flera :)
Men pryss, highridge, bonanzawestern, scandinavian western, western horse savvy m.m
 
Instämmer om begagnat, det enda jag någonsin köpt nytt är förbrukningsmateriel som borstar och täcken mm. Eller förresten, köpte en ny longerlina i höstas. :)
 
Begagnat när det gäller vissa större saker, tex sadel. Finns ju en hel drös med försäljare av westernutrustning att välja på. Så finns ju alltid ebay också. "Vanliga" grejer typ täcken borstar och sånt går ju att köpa överallt
 
Jag har fått bra hjälp av Tommy på Scandinavian Western vid sadelköp annars handlar jag mest begagnat på olika Facebooksidor :-)
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Bubbles
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: Seabaz
·
Hur är klimatet hos er på eran ridklubb/i eran förening? Säger alla hej till alla? Hjälper man varandra? Har ni stallvärdar och/eller...
Svar
4
· Visningar
1 583
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattsnack 10
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp