Klimatet på er ridklubb

Barbabelle

Trådstartare
Hur är klimatet hos er på eran ridklubb/i eran förening? Säger alla hej till alla? Hjälper man varandra? Har ni stallvärdar och/eller något annat system?

På min ridklubb är det ett trist klimat, folk säger tex inte hej. Känns så tråkigt.
 
Den klubb dottern tävlat för är en liten förening och där är både ridskolebarn och tävlingsryttare lika mycket värda och alla umgås med alla. Den hon började rida på när hon var liten är något större och där upplever jag att det fanns en väldig hierki och avundsjuka mellan stalltjejer gentemot yngre eller mot privatryttare. Men hejjar tror jag åtminstone alla vuxna gjorde.
 
Där min dotter rider är den mest trevliga klubben jag någonsin varit på. Verkligen alla är trevliga och alla hejjar och är jätte hjälpsamma.
Jag har varit på många klubbar där klimatet är helt annorlunda.
 
Klubben dottern rider för är lite både och. Vissa är trevliga och hälsar, vissa inte. Varit en kärna där fokus har legat på vissa barn som uppmärksammats mycket.
Det är en klubb med enbart privatryttare.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Åre ridklubb är i ett tufft ekonomiskt läge och har svårt att få verksamheten att gå runt. Nu hoppas man få hjälp från kommunen. – Vi...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 300
Senast: Rosett
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 417
Senast: cewe
·
R
Hästmänniskan Lite töntigt inlägg kanske men jag behöver gnälla av mig.. Jag är uppvuxen i Östergötland, trevligt om än blött klimat. Fin gemenskap...
2
Svar
20
· Visningar
3 174
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp