Bukefalos 28 år!

Westerngalan 2015

Jag ska också dit på gala, inga möten. Det enda jag hade velat gå på är western Sveriges men det blir ju bra tight innan galan börjar...
 
Jag blev besviken på själva galan. När priserna skulle delas ut var det knappt någon som lyssnade. Arrangören hade ställt högtalarna lite tokigt så de var vända mot dansgolvet och inte åt borden där folk satt och åt. Jag hade förväntat mig att det skulle vara mer högtidligt runt det där. Jag blev glad över min uppfödning Hi Tech Razzmatazz som återigen tog hem fina priser. :)
För övrigt utlovades musik och underhållning under kvällen. Musiken var sådär. Samma låtar i lite olika tempon. Och underhållningen missade jag nog trots att jag var på plats från 19 tills det var slut. Själva festen kändes som om den aldrig kom igång på något sätt.
Trots allt så hade jag *vansinnigt* roligt. Människorna jag kom dit med och alla andra vänner som var där gjorde helt klart kvällen minnesvärd. :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Vid FEI:s årsmöte som hölls i helgen beslutades att ryttare från Ryssland och Belarus återigen kommer att få tävla, om än under neutral...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gunnar
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Hästnyheter Sista helgen i augusti 2025 är det dags för nästa europamästerskap i dressyr, ett EM som kommer att ridas i slovakiska Samorin.
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det nya förbudet mot att ta in väskor på större evenemang kommer att gälla på Sweden International Horse Show nästa helg.
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Morces
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp