Bukefalos 28 år!

westernryttare, se hit. Behöver er hjälp!:)

S

SofaijaHhh

Ja som jag sa, behöver westernfolkets hjälp. Själv vet jag inte så mycket om western och vill gärna börja lite lätt.

Mitt problem är att min unghäst som jag håller på att rida in är en problemhäst som nu kastat av mig så jag skadat ryggen. Ajaj. Rodeohäst som hoppar upp 1-2 meter med välvd rygg och bockar.. som de på rodeos.. Man kan hoppa upp etc. och han går att hantera men ibland smäller han av och bockar. Man vet aldrig när. Därför behöver jag Namnen på de bästa westernryttarna ni vet som rider in /tillridning av hästar. Gärna en person som är runtom västragötalands län.

Mvh Sofia. Alla svar är bra svar! :D
 
Sv: westernryttare, se hit. Behöver er hjälp!:)

Posta tråden i westernforumet så får du nog bättre respons, själv bor jag högt upp i landet, så har mest koll på tränarna här uppe tyvärr:crazy:
 
Sv: westernryttare, se hit. Behöver er hjälp!:)

Skickade ett PM tidigare om tips men kom på att Wrangler här på Buke kanske finns närmare...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 667
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 736
Senast: Verdandi
·
Ridning En familj i mitt stall har köpt en ny liten C-ponny, barnet är 8 år (har ridit sen hon var 4/5 år) och har haft världens snällaste...
Svar
9
· Visningar
1 760
Senast: Nordx
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 131
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp