Bukefalos 28 år!

Westersadel för Shettis

Sv: Westersadel för Shettis

Det finns väl både på H**ks och B*rjes tror jag! :)
 
Sv: Westersadel för Shettis

Kardinal skrev:
Finns det westernsadlar i shettisstorlek någonstans, eller måste man specialbeställa?
hur stor är din shettis? Du kan få köpa en sadel av mig för 1000:- (nypris ca1900) Den är knappt använd. Jag köpte den till min shettis men den var för stor. Så nu måste jag hitta en mini mini.
 
Sv: Westersadel för Shettis

Tex-tan tom gus finns i ytte pytte. De passar till små och breda hästar. Finns ner till storlek 12,5" i sitsen tror jag att det var. Mkt mer välgjord än en börjes eller hööks sadel för 1500:- . Jag har för mig att den kostade 4300:- eller något sådant.
 
Sv: Westersadel för Shettis

*Christine* skrev:
OT: får man det? Vad får man inte göra då?
trodde det räknades som reklam...
Nä, så pass etablerade butiker kan man få omnämna. Om näringsidkaren är starkt förkippad med ett nick är det mer tveksamt. Om jag till exempel skulle sälja westernsadlar till shettisar på tifos shettis & saddles co och påpekar det i den här tråden skulle jag nog tolka det som reklam...

/tifo - med en helt annan inriktning på sin verksamhet
 

Liknande trådar

Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: Seabaz
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: Wille
·
Hemmet jag har ett motiv som jag skulle vilja virka till en grytlapp. Har inte virkat på 300 år. Men. Finns det någonstans man kan ladda upp...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det...
Svar
2
· Visningar
373
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp