Bukefalos 28 år!

Sv: Whovians?

Kom in i tråden av en slump men ville bara säga tack för att du nämnde pluginet. Nu kan jag äntligen se intervjun med min favoritskådis på BBC :)
 
Sv: Whovians?

Streamen funkade en stund för oss, dock buffrade den rätt ofta, sällskapet ville vänta och se om det blir bättre, nu får vi ingen kontakt :'(
 
Sv: Whovians?

Min har buffrat och hoppat lite fram och tillbaka av sig självt så har nog missat en del. Får se om den när live streamen är över!
 
Sv: Whovians?

Man kan spola tillbaka i livestreamen också! :)

Nu dog det för oss igen men det är ju slut om 5 minuter, vi har kanske hunnit max 40 minuter. Får hoppas ngn är snabb med att ladda upp avsnittet..
 
Sv: Whovians?

Haha ja verkligen! Måste fixa hem det så snabbt som möjligt. Det jag kunnat se har varit kalasbra och det var härligt att se "the tenth doctor" i Tardisen igen! :love:
 
Sv: Whovians?

Fy farao vad bra det var. Älskade varenda minut!
Är bara besviken på att 10 & Rose inte sågs :/ (Även om det eg inte var hon sas.)
 
Sv: Whovians?

kl

Alltså huuur bra var det inte? Så sjukt mäktigt att se doktorerna tillsammans. Inte lika lipigt som jag trodde, dock ännu större äventyr och mer uppbyggnad till julspecialen och nästa säsong. Jag och min sambo kollade även på "The five-ish doctor" som doktor nr 5, 6 och 7 gjorde som en skämtfilm när de inte fick vara med i 50th anniversary-avsnittet. Riktigt rolig, den borde ni se!
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: sjoberga
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 585
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
349
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
349
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp