Why o why?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför skriver jag här? Varför lägger jag ut så mycket om mig själv? Jag är en ganska stängd person fast med stora känslovågor. Kan gå från överlycklig till ångestfylld snabbare än en orkan. Det är mycket som händer inom mig och jag har en ständig dialog med mig själv. Kanske alla har, vad vet jag, men fick för mig att det kanske är smart att lätta på trycket inom mig. Sen har jag fått så dåligt minne nu att jag ändå behövde anteckna hur jag mår från dag till dag för att få bättre sjukdomsbild.
En kollega sa för några år sedan att om man har något jobbigt inom sig lättar det mer och mer ju fler man berättar det för. Och lite det hoppas jag att få ut här.

Igår kom bakslaget efter helgens och måndagens energikick. Känner mig helt galet trött, ofokuserad och omotiverad till allt. Spyfärdig, yr, ont i magen, lättirriterad och helt tom inuti.
Igår var annars en bra dag som blev lite längre än den borde. Jobbade 100% varav större delen satt jag i möten. Möten med mycket information och tänkande, analyserande. När jag körde bilen hem kändes det som jag bara ville sätta på en autopilot. Ringde min man för att säga att jag åker direkt till stallet så jag kunde få det snabbt avklarat, men vis som han är tvingade han mig hem på lite mat emellan.

Zam fick stå och så redde jag ut min kaos som jag skapat på måndagen. Mer orkade jag inte med.

Den yngsta har inte fattat det med vintertid så hon va uppe 5 i morse. Då min man skulle jobba tidigt fick jag ta henne, inte direkt vad jag var laddad för. Hade egentligen behövt vara hemma idag men har två väldigt viktiga möten som jag inte kan missa. Hoppas bara det som är nu på eftermiddagen är kortare än vad det är planerat :cautious:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 781
Senast: Roheryn
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 322
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 227
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp