Bukefalos 28 år!

Wiie vad kul det var!

Mirre

Trådstartare
Kört russ på bana idag :)
Var askul! Tidigare bara kört i ridhus, på körplan
ute och i skogen. Tränade voltstarter :)
 
Sv: Wiie vad kul det var!

ska ni inte ha nåt skolmästerskap då? det hade vi när jag gick hästskötargymnasium. det var svinkul, då fick vi ju köra järnet så fort det gick med ponnysarna. dessutom var det inte skolans hästar vi körde utan för oss helt okända men riktiga tävlingsponnys, ungefär som att vara "riktig" travkusk. fast "min" ponny var lite sur då, tjejen som ägde honom sa att han var bråkig den dan och hade nyss sparkat henne när hon körde. så du får en slaggjord sa hon till mig. Väldigt upplyftande! men det gick bra.
 
Sv: Wiie vad kul det var!

vet ej men är väl några som ska vara med i STC´s travponny cup men vilka som ska köra vet jagi nte. Är väl dom som går trav.
Jag håller på och tar ponnytrav licens
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Coras star
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Lisalei
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 155
Senast: Puffindog
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp