Bukefalos 28 år!

Willys och Loka Crush

MissFideli

Trådstartare
Jag har märkt att Willys inte säljer Loka Crush jordgubb. Dom har de andra smakerna (åtminstone hallon, päron och apelsin) men av nån anledning inte jordgubb. Kan nån förklara varför? Nyfiken :p
 
Jag har märkt att Willys inte säljer Loka Crush jordgubb. Dom har de andra smakerna (åtminstone hallon, päron och apelsin) men av nån anledning inte jordgubb. Kan nån förklara varför? Nyfiken :p

Har du kollat upp att det är så på alla Willys? Eller är det bara någon enstaka du besökt som inte har det?
 
Screenshot_2016-08-21-22-13-37_zpsusjqt5l3_edit_1471810479148_zpsil1igeuw.jpeg

Finns inte på nätet heller.
 
Alltså vad ÄR crush?
Enligt Lokas hemsida är Loka Crush "en söt och uppfriskande kolsyrad fruktdryck med fruktjuice" :cautious:

Det vill säga (Exempel Loka Crush Päron): Kolsyrat vatten, juice från koncentrat (päron 9,0%, äpple 4,3%, citron 1,2%), naturlig sötning från frukt, naturliga aromer.

Edit: Formateringen bråkar med mig, ursäkta om det ser konstigt ut.
 

Liknande trådar

Småbarn Vår femåring är så sjukt kräsen när det kommer till mat 😩 När hon var liten åt hon allt, sen blev hon lite mer återhållsam när det kom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 994
Senast: Guldaskig
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 651
Senast: kma
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 666
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp