Bukefalos 28 år!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Den 3/3 var vi och hämtade en kompis till vår Wilma. Till råga på allt så hette nykomlingen också Wilma men färgen skiljer dom åt. Så nu har vi vita Wilma och svarta Wilma. De börjar i alla fall blir mer och mer kompisar nu. Svarta Wilma har visat sig vara en riktig smidig en och flyttade själv in till vita Wilma. Vår vita Wilma blev en aning hysterisk och undrade om den där nya verkligen skulle vara hos henne :D Här kommer lite bilder i alla fall!

Barkborrar? - Ett högaktuellt ämne nu efter stormen :D

Barkborrar.jpg


Ståtliga svarta Wilma

Wilma.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Wilmorna!

åå va fina !! :love: Älskar getter!!
När jag har flyttat till hus å skaffat mig en riiiiik karl :p då ska jag ha getter o massa annat :p
 
Sv: Wilmorna!

Ja minsann :) va på praktik en gång på ett ställe där dom hade två getter... det hade alltid nånting för sig :p men oerhört vackra o trevliga :D
 
Sv: Wilmorna!

haha min baby ska heta Wilma, om det blir en flicka alltså :) det är bara att vänta och se i några månader...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 848
Senast: Zpunk
·
Trädgård & Växter Vi köpte tujor för ett antal år sedan för att ha som häck mot grannen. På den tiden var alla lika stora och hade precis samma...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 513
Senast: Pudlan
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 787
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 016
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp