Bukefalos 28 år!

Wind Dancer

Sv: Wind Dancer

Han nedvärver väldigt trevligt temperament. Jag har själv en ettårig hingst e Wind Dancer, och han är supersnäll!
Vet en tjej som har flera avkommor efter honom, och hon säger att de alla är hur okomplicerade som helst.
 
Sv: Wind Dancer

Har ett sto efter honom.

OJ OJ underbar häst,super psyke o rör sig kanon. Köpte henne från Tyskland o kan säga hon e kanon vacker.

En bekant har en 2åring som också e hur vacker som helst o rör sig som en riktigt prinsessa!

WIND DANCER för hela bunten =)

Är supernöjd med min W D avkomma
 
Sv: Wind Dancer

Någon som vet något om hingsten Wind Dancer?
Hur är hans avkommor i temperamentet?

Helt super!!
Har en 2 åring kille efter honom och ett föl som han är morfar till. Positiv till allt, pigga och alerta. Super exteriör och rör sig jätte bra!!
Rekomenderas varmt. Får man fråga om det är någon speciell häst du vet e honom som du är ute efter?
 

Liknande trådar

Avel Tänkte kolla om någon här har erfarenhet av hur avkommorna av Emmerton 1024 brukar bli :). Brukar han lämna stora föl och hur brukar dem...
Svar
7
· Visningar
1 096
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Robina
·
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 677
Senast: Butros
·
Avel Jag är väldigt förtjust i Conthinder avkommor. Han verkar vara valack nu enligt Horsetelex. Är det någon som har avkommor efter honom...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp