Bukefalos 28 år!

Wingil har fått en flicka!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

AnnaKarinA skrev:
*kl*
Jag har varit där och knäppt kort, bara jag får Wingils tillåtelse kan jag lägga ut här. Otroligt söt är hon, "lilla" Elvira! :D

Skynda på med tillståndet :p

Vill ju se underverket...:bump: :bump: :bump: :love:

Wingil: Grattis till flickan och lycka till med allt... 2006 börjar ju bra för dig.... :D
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

Här har vi Elvira vacker!! Wingil får åka hem idag, hon bor hos sin mamma tills vidare, skönt så kanske hon kan få lite avlastning och hjälp.
Grattis Wingil till din tös, det gjorde du bra!! :love:
DSC00248.jpg


DSC00247.jpg
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

Nämen! Vilket charmtroll! Till och med farbror Prakas smälter som jag vet inte vad....:love:
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

Prakas skrev:
Nämen! Vilket charmtroll! Till och med farbror Prakas smälter som jag vet inte vad....:love:
Ja, hon är helt otrolig! Var tvungen att sticka därifrån, började fundera på kidnappning och annat ;) :D
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

Nämen gud vilken söt "liten" flicka!

Säger grattis än en gång till Wingil! :bump: :banana:
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

Jätte söt liten Elvira!

Grattis gumman, du har verkligen varit duktig!
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

Grattis och lycka till Wingil, hon är verkligen bedårande söt.
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

*KL*

GRATTIS WINGIL och VÄLKOMMEN ELVIRA

Vad otroligt söt hon är!!! :love: :love:
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

Men gud, hon är ju helt perfekt! Så underbart söt! :love:

Grattis Wingil! Detta gjorde du bra!
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

Vilken liten perfekt sak :love: ! Hon ser ju inte ens nyfödd ut. Tycker inte att de brukar se så vakna och alerta ut med en gång. Hon ser så lugn och ändå så "medveten" ut. Jättesöt!!
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

*knapplån*

Otroligt söt flicka!

Grattis till dig Wingil för ett välskapt barn!
 
Sv: Wingil har fått en flicka!!!

bettysmatte skrev:
Vilken liten perfekt sak :love: ! Hon ser ju inte ens nyfödd ut. Tycker inte att de brukar se så vakna och alerta ut med en gång. Hon ser så lugn och ändå så "medveten" ut. Jättesöt!!
Nä, jag håller med dig. Hon låg o kollade lite åt alla håll och var "med" så, även om de inte ser så speciellt mycket till en början... otroligt fin tös! Men det blir väl så med fin stam, både mamman o pappan ser ju bra ut! ;) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
633
Senast: Corax
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 299
Senast: Sel
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 513
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp