Bukefalos 28 år!

Wintec westernsadel

B

blondi3958

Någon som ar en sådan :confused:
Jag funderar på att införskaffa mig en sådan då jag tycker dom "vanliga" westernsadlarna väger ton :smirk:
 
Japp jag har en sådan. Den är kanon bra och jag har smyckat ut den mycket silver för att pigga upp den. Har faktiskt fått många kommentarer om att jag har nygg sadel. Anledning till att det blev en sån var för att det var den enda som passade min häst som har en 7 cm hög och smal manke. :crazy:
 
Tror du den passar ett varmblod med vid bom och bara 135cm lång rygg :confused:
Har 16,5-17" på "vanliga" sadlar.

Vad kostar den i sverige?
Har bara sett vad den kostar utomlands :crazy:
 
Jag har ingen aning vilka storlekar det finns. Min är semi-quarter bom 16" säte. Den kostade ca 6000 kr.
 
ockej.Det var inte dyrt alls :bow:
Tur att syntet är någelunda billiga :D
Dom är ju sååååå sköna :bump:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hur kan min katt kunna klockan? Jag förstår inte :laugh: Katten får sitt torrfoder via en matmaskin. Jag införskaffade den efter att...
Svar
15
· Visningar
827
Senast: McFlurry
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 446
Senast: Buongusto
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 599
Senast: lingonben
·
Utrustning Jag behöver införskaffa nya reflexer och funderar på fairfields reflexskydd. Är det nån som vet hur dom är i storleken? Dom vanliga är...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp