Bukefalos 28 år!

Winter has come...

Ar det Pacific Standard Time? ... Normalt sett sa ar jag 3 timmar efter allt som hander har i USA ... da det mesta hander pa Eastern Standard Time.:cautious:
 
Åh ja! Sambon har tjatat och frågade om vi skulle sitta uppe i natt:angel: Njaaaa nog för att jag ser fram emot fortsättningen men med tanke på att jag börjar jobba kl 07.00, såååå taggad är jag inte;)
Vi såg sista avsnittet på förra säsongen igår för att friska upp minnet lite:up:
 

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 188
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
650
Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: MonteRose
·
Äldre ... för ett tag sedan. Nu är det förkroppsligat! The Daily mail försöker slutshamea Amanda Palmer, och hon svarar med tungt artilleri...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: annan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp