Bukefalos 28 år!

gul_zebra

Trådstartare
Fick tips av en kille på någon som ev kan ha Strophocheilus roseolabris till salu så jag har mailat honom... Håll tummarna för att jag kan få tag i ett par röda snyggingar nu! :bump:
 
Sv: Woho!

gul_zebra skrev:
Fick tips av en kille på någon som ev kan ha Strophocheilus roseolabris till salu så jag har mailat honom... Håll tummarna för att jag kan få tag i ett par röda snyggingar nu! :bump:

Som de på bilden du visade?
 
Sv: Woho!

Jepp! :)
Hoppas bara han kan svara på mailet nån gång också... Hoppas hoppas hoppas jag kan få tag i ett par :bump:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 329
Senast: Enya
·
Utrustning För mååånga år sedan fick jag ett par uppbindningslinor av en vän som haft dem till sina islandshästar. Jag har aldrig, varken före...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Corax
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 254
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Bet mig själv i kinden väldigt rejält för några dagar sen. Det är väldigt svullet och gör rejält ont. Har svårt sova pga smärtan, för så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 748
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp