Woodfieldrocken

B

**BORTTAGEN**

Någon som har den?
Jag har beställt en!
banana.gif
Det är inge kul o rida o bli blöt i regnet.. o i snöstormar.. Måste vara jättebra när man kan ha ridbyxor mot sadeln och ändå så rinner inte vattnet ner mellan rumpan och sadeln. Nästan alla regnkläder har läckt när jag ridit med dom ändå..
 
Senast ändrad av en moderator:
Den dagen jag blir miljonär ska jag köpa en..
crazy.png
Tröttnar du på din får du oerhört gärna skänka den till mig!
wink.png
tongue.png
biggrin.png

Den verkar superb.
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag har velat ha den ett tag nu...
Jag är ingen miljonär heller... men o andra sidan skulle jag köpa häst när jag blev miljonär men det gick att skaffa häst ändå...Men har fixat det så att alla som har lust att ge mig någonting i födelsedagspresent farmor etc. ber jag om bidrag till den
smile.png
så då får jag råd, sedan att man kanske kunde ha använt dom pengarna till annat... joo men nu unnar jag mig själv den här presenten faktiskt.. fast den skyddar ju hästen lite när det regnar också
biggrin.png

Jag lovar, om den inte är bra så kan du få den!!
 
Senast ändrad av en moderator:
Bleh, nu är jag alldeles grööön av avundsjuka här. Jag villc okså ha en sådan, den med reflexer. Men de är för stora i storlekarna (lilla pluttalex ska ju ha typ XXS eller barnstorlek om det inte ska fladdra som fan).

men du får jättegärna berätta hur den fungerar!

Jag får nöja mig med mina "vägarbetskläder" sålänge. Sådana där neongula med reflexer som vägverket har t ex. Faktiskt himla bra, man SYNS och de är VARMA och tåliga. Och dyra...3000 kr kostade varmfodrad jacka och varmfodrade byxor ihop, men de är värda varenda krona, jag har inte frusit en minut sen jag köpte dem.
 
Jag har ett par sådana byxor, fast ofodrade dom är jättebra dom me! diverse saker som att bygga hagar o grejer använder jag nog dom till mest..
 
vart köpte du dem? vägarbetskläderna alltså? e det blå kläder eller?

har också funderat på om de inte borde vara bäst när man håller på och fryser i stallar...

kram camilla
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag fick mina byxor av mammas jobb
angel.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag ska ha den med reflexer.. men jag har inte fått den än... den kommer närsomhelst nu... spänningen är olidlig.. Fast den syns man också jättebra med! bye bye alla benrefler reflexvästar mm..
 
finns inte såna på Överskottsbolaget?
Har för mig att jag sett det där...
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Nu har jag fått den!!
Den verkar kalasbra
smile.png
smile.png
smile.png
smile.png

Jag trodde den skulle vara lite stel o hård men den är jättemjuk och underbar
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Just nu använder jag den varje gång jag rider, rider mest ute nu och den är perfekt med reflexerna! + att den fungerar som ländtäcke.
Fast jag har ändå någon liten reflex på benet på hästen eller så ifall man skulle råka ramla av. Och man är alltid torr :love:.
Förut var det oftast att äsh jag vill inte rida ut idag det regnar ju, men numera är det inga problem :).
Min Woodfieldrock gör livet lite enklare, hehe låter som om jag hade blivit sponsrad eller något :D.
 
Ja jag tycker den är värd pengarna eftersom den fungerar så bra, och tänk vad du sparar pengar på att inte behöva köpa så många ländtäcken :p.
Jag tycker den är fin också.
 
är den inte vädigt klumpig och fladdrig runt benen när man inte sitter till häst?
 
Dom ska ju vara rymliga så man får plats med mycket kläder under om man vill, så man ska ta storleken efter hur lång man är. Gå in på deras hemsida och kolla.
 
Nä inte för mig iaf, man kan använda den till vad man vill gå ut med hunden tex, man kan knäppa igen den om man inte rider, kolla på deras videofilm så förstår du hur jag menar :). Det finns "flärpar" som man sätter fast runt benen just om det blåser så den inte ska fladdra också.
 
ok....men jag är runt 168 cm...men jag vill ju itne ha en som är för kort heller...det måste ju se otroligt löjligt ut å ha en som är för kort..har låååånga ben å kort överkropp.. :p Har lika långa ben som min kompis som är 177 :crazy:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 293
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 700
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte försöka samla hop lite o lika saker som är väldigt mycket i mitt huvud justnu. Som INTE är om soc mötet nästa vecka och att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 241
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp