Bukefalos 28 år!

Woodfieldrocken

M har jag är ca 170-172cm, Det är bara skon som sticker ut lite nedanför när jag sitter till häst :). Längre skulle jag inte kunna ha!
 
Alla som sett den som står i samma stall som jag vill också ha den :).
 
Iiih jag avlider av avund! Har trånat efter den rocken sen jag såg den för först gången. Den verkar suverän! Dock lite magstarkt pris för min tunna plånbok :(.
 
Fy, den där reklamfilmen funkar ju! :o :rofl:
Nu vill jag också ha en. :p Och jag har aldrig tänkt på det förr.
Kort sagt, den verkar otroligt bra och ser lite cool ut. :)
Lyckos dig som har en! :banana:
 
Vill ha!!! Har läst om den på nätet många gånger och tyckt att den verkade intressant. Såg den dessutom på Globen nu i år. När jag bara hade sett den på nätet så trodde jag nog att den skulle vara lite "stel" i materialet, men när jag fick klämma och känna kunde jag konstatera att den kändes mjuk och skön. Så den borde inte kännas särskilt bylsig runt benen när man inte rider.

Jag gillar allt med "färdigmonterade" reflexer - det är så mycket ändå man måste fixa med innan man ska ut och rida. Fast min pålle är så väldigt rädd om sin bakdel så jag tror att det skulle bli cirkus om jag hoppade upp på honom med en sådan rock, tyvärr...
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 403
Senast: MiniLi
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 176
Senast: BornAgain
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 301
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp