Working Equitation?

Totola

Trådstartare
Någon som har lite info om moment som ingår, vad som "bedöms" och vilka tävlingsmoment? Eller bra sida att läsa på?
Gärna träningstips också, sällan man hittar sånt för "nya" grenar! :)
 
Sv: Working Equitation?

Gå in på www.rormossen.se, och länka sedan vidare till sidan för just WE. Där hittar du massvis med info om grenen, träningstips, samt tränings tillfällen runt om i landet.
 
Sv: Working Equitation?

Tack så mycket! :)
Har beställt boken, tänkte att det kunde vara en bra inspirationskälla.

Synd att man bor så avsides, hade varit skitkul att åka och träna men stackars pålle vill nog inte stå på transport sisådär 7 timmar :p
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
386
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 078
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 264
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 954
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp