World´s toughest jobs!

P

Piraya

Fick på Discovery igår kl.21.00. "World´s toughest jobs" det var om en tuffing till kille som testar på lite olika farliga jobb. Igår var det jockey yrket. Kul att se! Han gav upp, fixade det inte! Så det är visst inte bara att åka med....;) Beundrar alla er modiga jockeys!
 
Sv: World´s toughest jobs!

Va intressant!

Vet du möjligen om det programmet går i repris nån dag? Skulle va väldigt intressant o kul att se.
 
Sv: World´s toughest jobs!

Vet inte, men de där programmen rullar ju på så förr eller senare så blir det repris. Ska håll öronen öppna! Men visst var det kul att de plockade ut jockeyyrket, inte många som tror att det är ett så tufft jobb!?
 
Sv: World´s toughest jobs!

För många år sedan hade tidningen Sport's Illustrated en artikel där dom jämförde olika idrottsmän och jockeys var dom som använde flest muskler.
 
Sv: World´s toughest jobs!

jag såg på world´s toughest jobs idag och då var det just jockey så det var säkert repris av det du såg det gick 15-16på discovery :D :banana:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 649
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
7 578
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 198
Senast: Wonna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Psykisk (o)hälsa
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp