Bukefalos 28 år!

WRAS höstkonvent

Sv: WRAS höstkonvent

Det verkar så.... har erbjudit mig att hoppa in distriktsstyrelsen... Känns som om det är på tiden att inte bara sitta hemma och beklaga sig över sånt man anser är fel, är väl lika bra att få fram sina åsikter och kanske kunna bidra till förändringar!
Antog att du skulle dit, KUL!!:banana:
 
Sv: WRAS höstkonvent

Yupp, valberdningen har lite saker att gå igenom så det är klart jag ska dit... :D
Kul att du kommer!!! Då får vi prata lite dynga på kvällen kanske?.... ;)
 
Sv: WRAS höstkonvent

Och jag har fortfarande för bråttom när jag ska skriva valberedningen...sådär nu bidde det rätt... :D
 
Sv: WRAS höstkonvent

Å, va kul!!! Fler bukefalister!!!:bow: Kanske rent av blir en liten buketräff:p
 
Sv: WRAS höstkonvent

det brukar det vara, en mini sådan.
 
Sv: WRAS höstkonvent

Flyger till Stockholm, sedan åker Lasse och jag bil
 
Sv: WRAS höstkonvent

Det är nog tänkt så!

Lenita: Om jag inte missminner mej har vi träffats där tidigare... Visst har du långt mörkt hår och lugg (eller hade)

Åhå, får nog skylla på begynnande senilitet att jag inte minns, men jovisst jag har långt mörkt hår och lugg (fortfarande)..... :D
 
Sv: WRAS höstkonvent

Åhå, får nog skylla på begynnande senilitet att jag inte minns, men jovisst jag har långt mörkt hår och lugg (fortfarande)..... :D

Och om jag inte missminner mej så stötte vi på varann på toaletten alldeles innan vi skulle åka hem. Vet inte om det var på årsstämman i fjol eller höstkonventet...
Du kom fram och frågade om jag var Elin på bukefalos. Men sedan blev det inte så mycket mer för vi skulle åka!

MEn om inte annat så torde vi ju stypa i varandra där, jag får väl ta mod till mej och gå fram och säga hej!
 
Sv: WRAS höstkonvent

Kommer!

Bilar upp på lördan tillsammans med kollegorna i Distrikt Syd.
/Mike
 

Liknande trådar

Tävling https://www.malgretout.dk/edition-77-dyrlaege-og-overdommer-staevneformatet-skal-simplethen-laves-om/ Fick upp detta artikel i mitt...
2
Svar
34
· Visningar
2 475
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Är det nån bukefalist som bor i Kanada? Vet att det fanns en, men vet ej om hon är här längre.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
290
Senast: vilde
·
Fritid Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och...
Svar
11
· Visningar
792
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp