Bukefalos 28 år!

WRAS höstkonvent

Sv: WRAS höstkonvent

Och om jag inte missminner mej så stötte vi på varann på toaletten alldeles innan vi skulle åka hem. Vet inte om det var på årsstämman i fjol eller höstkonventet...
Du kom fram och frågade om jag var Elin på bukefalos. Men sedan blev det inte så mycket mer för vi skulle åka!

MEn om inte annat så torde vi ju stypa i varandra där, jag får väl ta mod till mej och gå fram och säga hej!

Vi får väl försöka säga lite mer i år då.... :D
 
Sv: WRAS höstkonvent

NU blir jag nervös.... Är det bara veteraner där???:crazy:
Kommer väl inte att våga öppna munnen....
Om ni ser någon som försöker göra sig så liten som möjligt och gömma sig, ja då är det nog jag!!!!:idea:
 
Sv: WRAS höstkonvent

NU blir jag nervös.... Är det bara veteraner där???:crazy:
Kommer väl inte att våga öppna munnen....
Om ni ser någon som försöker göra sig så liten som möjligt och gömma sig, ja då är det nog jag!!!!:idea:

Nej!!! Göm dig inte...tror inte veteranerna är farliga på nåt sätt utan mer tacksamma över att det dyker upp nya. Jag ska engagera mig i hemmaklubben först så får vi se om jag dyker upp nästa år...;)
 
Sv: WRAS höstkonvent

Tror du verkligen inte det?????:p
Nåja, Lenita har jag träffat tidigare och hon är då iallafall JÄTTETREVLIG!!!
 
Sv: WRAS höstkonvent

[totalt oinsatt]

Är konventet i Örebro?
Är det distrikten som ska representeras eller klubbarna?
 
Sv: WRAS höstkonvent

Haha, ja jag är inte så insatt själv men det är distrikten som ska representeras och ja det är i Örebro!

Rätta mig gärna om jag har fel!!!:o

Känner bara att det är fel att sitta här och gnälla, bättre då att engagera sig i distriktet/förbundet även om jag har blivit förvarnad om att de sydliga distrikten har svårt att förstå problematiken i norr!!!:p

Är dock optimist och tror att det kan bli bra, kanske inte i år eller nästa år, men ge det tid och vi kommer att bli ett STORT förbund med många westernintresserade medlemmar!!!:banana:
 
Sv: WRAS höstkonvent

*puttar upp*
Inga fler som kommer i helgen?

Fast då blir det väl en mini-buketräff, ska bli kul att se fler "på riktigt"!!!!:bow::bow::bow:
 
Sv: WRAS höstkonvent

Här har det varit dimma i flera dagar, så planen har inte kunnat gå och man har fått åka till Sundsvall, så jag hoppas det är dimm fritt på lördag och även söndag, så man kan åka och komma hem igen. Det skall bli jätte roligt att träffa er alla :)
 
Sv: WRAS höstkonvent

Hemma igen efter en fantastiskt rolig helg och nej, veteranerna var jättegulliga!!!!
Har fått tillfälle att ventilera mina åsikter och framförallt utbyta erfarenheter.....
Ser framemot nästa gång och hoppas att jag är lite piggare då och orkar partaja:D, var inte så social på kvällen....
 
Sv: WRAS höstkonvent

Nu har en annan också kommit hem och lyckats kravla sig in i datorn en stund.... :D
Vi får väl hoppas att de skruvat ned värmen till nästa gång då....;)
 
Sv: WRAS höstkonvent

Howdy Allesammans!

Jag vill bara säga:
Tack som F*N för ett konstruktivt och mycket trevligt konvent!
Rent kvalitetsmässigt och arbetsmässigt var nog detta det bästa konvent jag varit på hittills.

Andan i Förbundsstyrelsen och Distriktsstyrelsena känns mycket positiv, och nu händer det mycket bra saker, både för förbundet och alla dess klubbar/medlemmar.

En positiv och stark framåtanda, utan en massa patetisk ryggdunkning, är precis vad vi alla behöver för att ta WRAS dit vi alla vill.

Sammanfattar med 4 ord:
Kvalitativt, Kreativt, Positivt och KUL.
Det sammanfattar helgen väl tycker jag.

Håll ångan uppe, alla ni som gjorde ett gott jobb i helgen!

/Mike Noberg - (galen tyckte vissa :-) ) ordförande WRAS Distrikt Syd
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: WRAS höstkonvent

OK, så det var ett ovanligt bra möte?
Jag har ju aldrig tidigare deltagit men blev glatt överraskad av den härliga anda som rådde och reagerade på att det verkade som om alla strävar mot samma håll.
Kändes som om det var en enorm vi-känsla, och jag ser med tillförsikt på framtiden! Ska verkligen bli kul att vara med och jobba
att föra westernridningen framåt!!!

Och jag kan tillägga att Mike verkade härligt tokig, men enormt klok!!!

Lotta, mycket glad debutant!!!
 
Sv: WRAS höstkonvent

Snacka om att vara drivande...är så jätteledsen för att jag inte kunde åka:(. Låter som ett toppenkonvent och så hade jag velat träffa er alla...Jag tänker bli med nästa år, ja...:D
 
Sv: WRAS höstkonvent

Ja men visst måste du vara med!!! Var helt otroligt kul, tiden bara rusade iväg, intressant hela tiden och inget tjafsande!!
Synd bara att jag är en sån usel partypingla:crazy:, var nog först i säng, jag...:o
Bättre fart nästa gång, var ju en hel massa härliga människor att umgås med.
 
Sv: WRAS höstkonvent

Hm...jag är ju ingen partypingla direkt jag heller. Blir så j*drans trött på kvällen...:o...Vi får hålla igång varandra:idea:
 
Sv: WRAS höstkonvent

Låter som en MYCKET god idé!!!

Tror att det avgörande var värmen och så dom sköna fåtöljerna som Lenita raggade upp åt oss:p, var bara för mycket.....

Nästa gång ska jag ta med baddräkt och ta mig ett uppiggande dopp efter maten istället!!! Kanske att det kan hjälpa...:idea:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag behöver måla karmarna i mitt badrumsfönster eftersom färgen där har flagat. Behöver jag slipa och spackla eller räcker det om jag...
Svar
5
· Visningar
709
Kropp & Själ Eventuella linsbärande bukefalister - hjälp mig! Jag har månadslinser och ska sova borta i natt. Jag inser nu att jag har missat att...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Senast: aiquen
·
Anläggning Jag behöver hjälp känner jag. Har varit i min lokala färghandel och försökt köpa färg till stallet men får olika svar av personalen. Jag...
Svar
9
· Visningar
612
Samhälle Hjälp en vetgirig bukefalist! På grund av orsaker vore det rimligt för mig att ha lite basorientering i tigrinska. Några standardfraser...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp