Bukefalos 28 år!

WRAS höstkonvent

Sv: WRAS höstkonvent

Låter som en MYCKET god idé!!!

Tror att det avgörande var värmen och så dom sköna fåtöljerna som Lenita raggade upp åt oss:p, var bara för mycket.....

Nästa gång ska jag ta med baddräkt och ta mig ett uppiggande dopp efter maten istället!!! Kanske att det kan hjälpa...:idea:

Vi kanske får köra med lättare klädsel nästa gång.... ;) De där fåtöljerna älskar jag... :p

Om du får ned mig i badet är risken stor att jag blir kvar där tills jag ser ut som ett 90-årigt russin... :angel:
 
Sv: WRAS höstkonvent

Ja men visst måste du vara med!!! Var helt otroligt kul, tiden bara rusade iväg, intressant hela tiden och inget tjafsande!!
Synd bara att jag är en sån usel partypingla:crazy:, var nog först i säng, jag...:o
Bättre fart nästa gång, var ju en hel massa härliga människor att umgås med.

Va bra att det var ett givande konvent. Apr på partypingla, håll er till mig på RHC 08 , då ska vi visa var skåpet ska stå. Här e en party pingla me drag;), har bara lita svårt att kunna ta konsekvenserna av att va så attans trevlig o kul.:o Men jag e :cool:
 
Sv: WRAS höstkonvent

Jajamen, ska hålla mig i din närhet då! Förhoppningsvis kommer vi att bo på tävlingscampen då....
:banana::banana::banana:
 
Sv: WRAS höstkonvent

Rekommenderas...Paxinarion är en energigivare, lever fortfarande på energin sen senast (tack, för övrigt:D)
 

Liknande trådar

Tävling https://www.malgretout.dk/edition-77-dyrlaege-og-overdommer-staevneformatet-skal-simplethen-laves-om/ Fick upp detta artikel i mitt...
2
Svar
34
· Visningar
2 475
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Är det nån bukefalist som bor i Kanada? Vet att det fanns en, men vet ej om hon är här längre.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
290
Senast: vilde
·
Fritid Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och...
Svar
11
· Visningar
792
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp