Bukefalos 28 år!

WRAS-märken!

R

reykurboy

Det finns ju dessa westernridningsmärken för wras, brons, siler och guld.
På guldmärket ingår 2 stycken galoppombyten, nu undrar jag om dessa måste vara "rena" byten eller om det går med förenklade?? För att få godkännt alltså...


Tacksam för svar! :):bow:
 
Sv: WRAS-märken!

Det finns ju dessa westernridningsmärken för wras, brons, siler och guld.
På guldmärket ingår 2 stycken galoppombyten, nu undrar jag om dessa måste vara "rena" byten eller om det går med förenklade?? För att få godkännt alltså...


Tacksam för svar! :):bow:

Hej!

Dessa ska vara rena!
Annars så skulle ju vem som helst kunna ta ridmärket!
Det är bara att träna träna:idea:

//Carro
 
Sv: WRAS-märken!

Ok... Det ska nog inte vara några problem att få dem rena, jag undrade mer generellt....

Tänkte att det kanske var ok med förenklade iom att det är ok med det på tävling... :idea:
 

Liknande trådar

Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 187
Senast: Jeps
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 452
Senast: Dentaku
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 252
Senast: BornAgain
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 643
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp