Bukefalos 28 år!

WRAS-märken!

R

reykurboy

Det finns ju dessa westernridningsmärken för wras, brons, siler och guld.
På guldmärket ingår 2 stycken galoppombyten, nu undrar jag om dessa måste vara "rena" byten eller om det går med förenklade?? För att få godkännt alltså...


Tacksam för svar! :):bow:
 
Sv: WRAS-märken!

Det finns ju dessa westernridningsmärken för wras, brons, siler och guld.
På guldmärket ingår 2 stycken galoppombyten, nu undrar jag om dessa måste vara "rena" byten eller om det går med förenklade?? För att få godkännt alltså...


Tacksam för svar! :):bow:

Hej!

Dessa ska vara rena!
Annars så skulle ju vem som helst kunna ta ridmärket!
Det är bara att träna träna:idea:

//Carro
 
Sv: WRAS-märken!

Ok... Det ska nog inte vara några problem att få dem rena, jag undrade mer generellt....

Tänkte att det kanske var ok med förenklade iom att det är ok med det på tävling... :idea:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Går runt och grunnar lite på foderfickor/inpackningar. Av ren nyfikenhet har jag lite frågor kring detta.🤔 Snart sprängs ju skallen...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Magnum
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
2 974
Senast: ameo
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 484
Senast: ptr
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 223
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp