Bukefalos 28 år!

Wras sm -09?

LaQuent

Trådstartare
Någon som vet hur det är med bestämmelserna för nästa års kval och liknande?
Jag och ponny ska ju försöka oss på att kvala in till sm :D haha roligt och se vad ponyny tkr om det D´;):angel:haha
skriv mkt jag måste veta så att det blir rätt alltihop :D
 
Sv: Wras sm -09?

Eftersom nästa års regelobok ännu inte är klar så är det svårt att säga något i nuläget, dock kan det vara en god idé att redan nu rida B-tävlingar IFALL kvalen blir lika som i år.

Tror att det kommer att klarna efter höstkonventet, då tävlingsutskottet har diskuterat frågan!!
 
Sv: Wras sm -09?

Historiskt sett så brukar kvalregler och sånt ändras 2-3 gånger under tävlingssäsongen, så det brukar inte vara 100% klart förrns veckan innan tävlingen :angel::devil:
 
Sv: Wras sm -09?

Tyvärr har det sett ut så, vilket är olyckligt för alla parter!

Jag hoppas på en bättre struktur nästa år, samt att SM återigen arrangeras gemensamt för alla westernorganisationer!!!

Ska göra vad JAG kan för det!!!!:D
 
Sv: Wras sm -09?

Ska tävla B-klasser vilket fall som helst men om man måste kvala in på Anivå är det nog ingen ide för oss iallfall XD
 
Sv: Wras sm -09?

A och B är samma, skillnaden är att i A-klass får utländska ekipage starta.
Så om du tänkt rida B, så kan du likväl rida A.
Skillnaden är att du kan få konkurrens av någon från våra grannländer :) , men själva nivån är det ingen skillnad på.

/Mike
 
Sv: Wras sm -09?

Haha håller nog mig till B isf ;D klarar mig utan konkurans ifrån grannarna ;)
haha , hoppas att dom kommer komma ut med nån inforation iallfall så man har lite koll på vad som kommer att hända;O
:D
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 706
Senast: __sofia__
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Anon89
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 189
Senast: Madalitso
·
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp