Bukefalos 28 år!

Wris Classic Spring show!!

M

millan_myzan

Någon ska ska på den tävlingen i Anderslöv den 28/3??
 
Japp ja ska tävla...första tävlingen i år.. kul.. vilka klasser ska du rida då??
 
Jag tänkte vara med i Showmanship och Trail sen tror jag att det blir Horsemanship och Pleasure också, men vi får se hur det känns. :crazy:
Man har ju som vanligt inte hunnit rida som man tänkt sig. :smirk:
Det blir premiär för mig också i år, min häst fick föl förra året så hon har inte varit ute på ett tag, så det skall bli spännande.

Vad skall du vara med i? Dom har ju ungdomsklasser i år, vilket jag tycker är lite kul :bow:.

Monke :)
 
Hej, här är en till som skall till Anderslöv.
Första tävlingen i år, som för er andra. Hoppas man håller sig kvar i sadeln. Men visst skall det bli kul när det nu äntligen börjar röra på sig.
Vi ses :)
 
jag ska rida ungdomsklasserna. ska bli så kul.. ja e så tävlings sugen!
 
Jag måste bara säga Grattis till dig Millan Mysan :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: din dag gick ju alldeles strålande.
Många fina placeringar :banana:
Lycka till i fortsättningen, du har gjort ett jättefint jobb med din häst.
Ps.såg du att Pappa var där och två halssyskon till din. :idea:

Monke :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Travhästar, körhästar, riddare och höjdhoppning. Jönköping Horse Show bjöd inte bara på tävlingar, utan även fartfylld show med blandade...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Wilma Hellström är en av de svenska toppryttarna som är på plats under Gothenburg Horse Show. Med sig till tävlingen har hon ett gäng...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag, onsdag, tar hästarna och publiken över Scandinavium i fem dagar framöver. Gothenburg Horse Show inleds med klasser för svenska...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Höstens stora hästfest startar under torsdagen. Hela helgens tävlingar sänds i TV4:s kanaler. Här är allt du behöver veta inför Sweden...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp