xx från USA

biffen

Trådstartare
Någon mer här som har ett fullblod från USA?
Min valack har amerikansk galoppstam, men är numera världens underbaraste ridhäst. Vore kul att se bilder på era fullblod också!
 
Jag kikade på din hemsida, mycket snygg sida o häst!
Såg lite gemensamma förfäder i stamtavlan men det är ju inte ovanligt när de har Northen Dancer i släkten... (farfar till min) Lycka till i fortsättningen!
 
Min har också Northern Dancer (via Shareef Dancer som är morfar) i sig. :)
 
Min lilla pelle-plutt har också Northern Dancer i stammen (farfar tror jag det var), fast han är en irländsk imp. :o
Fast jag skulle väl tippa på att det inte är allt för ovanligt med honom i stamtavalan.
 
De flesta fullblod har Northern Dancer i sin tavla, inget ovanligt med andra ord, det va en bra hingst så det är ju inte så konstigt.
 

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Nikan
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 323
Senast: Miiikaela_
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 561
Senast: Paddington
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 955
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp