Bukefalos 28 år!

Sv: Yaiks

Jo, det är rätt hemskt att en människa inte blir saknad av någon tidigare :crazy:
 
Sv: Yaiks

Urk :crazy: . Har funderat ibland på filmen alive som de refererar till i den ena artikeln. Undrar hur långt det ksulle behöva gå innan man började äta upp någon...
 
Sv: Yaiks

Så tragistk, och det är inte första gången det händer i sverige.
Det är klart, finns det inget annat att äta så måste de tillslut.
 
Sv: Yaiks

Uhhh... :crazy: Vår patologi-föreläsare berättade några liknande historier i höstas, det är tydligen inte alltför ovanligt att sånt här händer...

Jag reagerade på att de fokuserade väldigt på att det var "pitbullsliknande" hundar, det har ju ingen betydelse i fallet.
 
Sv: Yaiks

Läste det där nyss och reagerade på två saker, dels att de var väldigt noga med att poängtera att hundarna var nära besläktade med PB, dels att de "angrep" mannen.......


Men det är hemskt tragiskt att en människa kan vara så "osaknad" att han hinner bli äten på innan man blir uppletad......
 
Sv: Yaiks

När man började läsa texten i Expressen (tror jag att läste den i) lät det som att ägaren blivit attackerad och uppäten levande av sina kamphundar. Så var ju inte riktigt historien.

Trist att någon inte saknas. Däremot är det ju inte alls konstigt att hundarna till slut var tvungna att äta något.
 
Sv: Yaiks

o fy vad läbbigt!
Men vad skulle de ha gjort.. stackarna :crazy: huvudsaken var väl att han hade dött en naturlig död.. annars hade det varit ännu mer hemskt :eek:
 

Liknande trådar

Äldre Varning för telefonlurendrejeri! Jag blev nyss uppringd av en kille som hade glädjande nyheter till mig, jag hade nämligen varit med på...
2
Svar
20
· Visningar
2 738
Senast: Inte_Ung
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21544296.ab Ja, vad tror ni, vad har de hittat? Vatten, storm, en flock dinosaurier, Elvis...
2
Svar
22
· Visningar
1 472
Senast: gul_zebra
·
Äldre Har ni sett klippet på aftonbladet? (Varning för starka bilder) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21351714.ab Jag blir helt...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
13 446
Senast: avslutat medlemskap
·
Hundhälsa Idag pratas det på nyheterna om att man hittat salmonella och andra otäckheter i tex grisöron. Mer om det här...
Svar
6
· Visningar
1 466
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp