M

mosig

jag sitter här och väntar på att få hem min nya sadel, en ROSA :D westernsadel av märkte yankee.
är de någon som vet något om detta märket?
har googlat lite men inte hittat någon vidare info, inte heller här på buke verkar de finnas någon info..
så är de någon som har erfarenheter eller vet något, vad som helst? :p
 
Sv: yankee

tyvärr ingen aning men jag vill se bild i rosa tråden sen!
 
Sv: yankee

jag har oxå sett den sadeln och varit sugen pga färgen hihi.
MEN jag skulle aldrig sätta en lågbudgetsadel på min häst.
Fråga i westernforumet där har de mycket kunskap!
 
Sv: yankee

jag tänker att det är trots allt en syntetsadel och dom brukar ligga betydligt lägre i pris. bytte bort den mot min simco som tyvärr inte passar alls på hästen.

kom på det efter jag postat tråden att jag kanske skulle lagt den under "western" istället, men det är lätt att vara efterklok :p
 
Sv: yankee

fick skäll av en kompis för att jag köpte en rosa när jag ska ha den till en vallack, han kommer ju SKÄMMAS :D

så vitt jag vet så är hästar färgblinda men men, vad vet jag :p
 
Sv: yankee

haha jag har både rosa regntäcke,vintertäcke,grimma,hopphuva och dressyrshabrak till min bruna vallack.
han är jättesöt!!:rofl:
 
Sv: yankee

jamenvisst, dessutom är min skimmel (arab) så han passar nog bara fint i rosa tror jag ;)
 
Sv: yankee

jag tycker den är lite häftig faktiskt, tur att vi är alla olika :)
 
Sv: yankee

klart de kommer bilder!!

men som det är just nu funderar jag mest på vart den tagit vägen..
hittar nämligen inte fraktsedelnumret på internet :confused:
 
Sv: yankee

ush då, de låter jobbigt!

kanske bättre ni låter bli att kolla då istället?
 
Sv: yankee

Jag är lite sugen på den svarta sadeln ja. Men är det verkligen bra med syntet sadel, kommer kanske o slitas väldigt fort...?
 
Sv: yankee

jag vet faktiskt inte..
den är ju ganska billig, men syntetsadlar är ju alltid billigare.
har försökt hitta info men verkar inte som att någon vet något alls om dessa sadlar. jag kan ju lämna rapport när jag har använt min ett tag, fick i eftermiddags besked om att den ligger på posten och väntar på mig :d
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 097
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 192
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 473
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 923
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp