Sv: yankee

stadig?
hurdå menar du?

den är nog ganska så bra gjord men jag tycker alla syntetsadlar känns lite.. vad ska man säga... "plastiga" på något vis och det gör ju då tyvärr även denna. men det är väl en vanesak.

jag gillade inte riktigt stigläderna, själv anordningen som dom sitter fast i sadlen med kändes inte riktigt bra men annars har jag inget negativt att säga faktiskt.
 
Sv: yankee

Den var ju väldigt fin :D

Jag hittade bilder på framsidan av den så du behöver inte skicka bild på det.

Det blir nog en vanlig westernsadel för min del tror ja, fast det gäller ju o hitta en bra beg (och snygg) också :D

Gillar denna extremt
no_1588_o.jpg


ååååh den är ju sååå snygg!!
 
Sv: yankee

shit, var har du hittat den?????? :love:

Det var på en amerkansk sida, minns inte. Och den var inte alls dyr heller!!!! runt 5-6000kr!!!

Det finns någon här på buke som säljer sadlar som det är lite rosa och sådant på, men kommer ju inte ihåg vem det va!!! Finns nog med i nån av mina trådar tror ja..
 
Sv: yankee

Mjae.. :eek: Inget jag skulle lägga på min häst, men så skär sig ju rosa både mot hennes päls och hennes gröna träns :p
Men den ser ju ut att passa pållens rygg, och trivs du med den så. Smaken är olika :D
 
Sv: yankee

Den tar alla pris ! Långt värre än man kunde föreställa sej! :rofl:
Liten: Hur kan du se att den passar? Det skulle jag gärna vilja lära mej!
 
Sv: yankee

jodå den ligger helt okej faktiskt.
har bara hunnit rida i den en gång och det kändes bara fint :D
 
Sv: yankee

haha, det är som sagt tur att vi alla tycker olika, själv tycker jag som sagt att den är riktigt snygg :p
 
Sv: yankee

den var riktigt rosa... :) As häfftigt med lite färg, speciellt om man köper en syntet.
 
Sv: yankee

Tyckte sadeln såg hel häfftig ut. Kul med nått som sticker ut! Men du måste byda pad under sadeln. Rött skär sig så förbasskat mot rosa ;)
 
Sv: yankee

jo jag vet.. ska försöka hitta en svart sadelfilt tänkte jag.
har en tjock och bra padd men den är GRÖÖN :eek:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 098
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 192
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 478
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 923
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp