yeeeh ny diskmaskin och dressyrtävling

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästan gång vi bygger om köket kommer jag ha DUBBLA diskhoar, och inte räkna med att alltid ha en fungerande diskmaskin. Eftersom proppen i hon är trasig och vi inte tänkt på köpa in en diskbalja, har det inte direkt varit miljövänlig handdisk sista veckorna. Tror äldsta sonen (som är den som skött disken medans maskinen varit trasig) är lyckligast av alla :D

Trots att jag missade fixa massa saker i lördags innan klubbdressyren flöt det på hur bra som helst. Blev bara jag som drabbades, men å andra sidan fick jag lite extra motion istället.
Dottern laddade upp genom att gå på 20-årsfest och mådde väl lite som hon förtjänade innan start, men lyckades ändå knåpa ihop godkända %. Känns som att det kan gå ganska ok för dom på lokaltävlingen.

Den lilla ponnyryttaren som fick åka ambulans förra helgen tog revansch och fick en blå rosett igår. Hennes första placering på en klubbdressyr, så hon var rätt lycklig.

Var sen hemma och vände innan jag åkte på möte med tre andra ridskolor/föreningar angående ett sammarbete oss emellan. Ska bli spännande se vad det kommer ge i slutändan.

Idag är jag trött och min största dröm är en sovhelg, men det lär ju inte hända på ett tag
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp