Bukefalos 28 år!

Yes! Nu är hon född!

Sv: Yes! Nu är hon född!

MEEH, ok, EXTRA vild och galen då?! :D
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

Min heter Diezel.. hehehe vet inte om han gör skäl för sitt namn precis=)
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

*kl*

Nu går jag emot majoriteten och har valt WOOGIEBOX ANSWERED PRAYERS, "Arwen".

Den 27:e bär det iväg till Sala, där jag blir den första att få välja valp :love:. Gud så jag längtar!
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

Där tyckte vi lika. Bra val! :laugh:

( Psst, tik 3 el. 5 :love: )

:rofl: Jag har faktiskt tik 3, 4 eller 5 att välja mellan då de är snygging-gruppen. Sambon fick titta lite snabbt på bilderna och han sa genast tik nr 5 för att "hon ser busig ut". Que? :p :D Tik fem hade tydligen protesterat högljutt när hon skulle fotas och jag vill ju gärna ha en samarbetsvillig hund :angel:.
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

Och så var det ju det där med skjuts :crazy:. Gah, ibland avskyr jag verkligen att vara utan bil eller körkort! Eftersom jag ska välja först och hon vill ha lite rum mellan valpköparna så måste jag komma runt elva-tolv. Min syster slutar skolan tio och resan tar ungefär 3½ timme... så det blir ju försent. Mamma är bortrest, tåg är dyrt, pappa jobbar men skulle se om han kunde ta semester. Det såg dock inte lovande ut.

Buhää :cry: ville bara gnälla av mig lite.
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

Underbart att få en sådan efterlängtad hund :laugh:!

Min syster och svåger sitter och väntar på sin boxertik nu, som förhoppningsvis ska födas på lördag! Det är ett NERVÖST väntande nu för att se vad som kommer ut ur tiken :D!
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

Vad kul! Varifrån kommer deras boxer? :laugh:
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

Grattis!! Boxrar är jättefina och snälla min fd gympalärare har två stycken.

25140289.jpg

Här är en av dem.

PS. Akta dig för svansen när dem är glada den gör lite ont:angel:
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

Det där med svansen är jag van vid, morfars pointer piskar med sin så hårt att han kan få blödande sår på den men inte slutar han vifta för det :crazy: :p. Söt!
 
Sv: Yes! Nu är hon född!

Jag knapplånar mig själv!

Nu är alla valpar 1 vecka! :eek:
Helt stört, tiden bara flyger förbi och ändå känns 27:e februari så långt bort...
Allas pigmentering kring näsan har ökat, de är så söta så jag vill gå upp i atomer!

:love:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 621
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 950
Senast: pews1972
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 627
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 136
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp