Yes! nu börjar de röra på sig

B

Bodbäckspålle

Min pålles avkommor...det är så jädrans kul att följa dem. På torsdag startar en på Bergsåker, på Fredag startar vår egen Bodbäcksgull i Skellefteå. ÅÅÅh vad jag hoppas att det går bra för båda två! Dessutom så kvalar en treåring (daler) på fredag också...ursäkta denna kanske lite meningslösa tråd, men både pållen och jag börjar få vårkänslor! :rofl:
 
Sv: Yes! nu börjar de röra på sig

Kanske man måste fara till Skeå och kolla.. har en från vårt stall som ska ut i DD-1
 
Sv: Yes! nu börjar de röra på sig

Klart du måste dit. Jag ska ju givetvis dit, måste fota lite hästar och lägga ut på hemsidan samt heja fram "gullan" :)
 
Sv: Yes! nu börjar de röra på sig

Grattis , jag vet själv va kul det är när avkommorna är ute o luftar sig :D :D
 
Sv: Yes! nu börjar de röra på sig

Delar din glädje!!! :banana:

Har en dröm att någon gång ha en sådan underbar pålle :love: :love:
 
Sv: Yes! nu börjar de röra på sig

det finns inget bättre än att vara runt och följa dem på alla möjliga banor. Sen är det ju så otroligt roligt att jämföra avkommorna med pappa...vilka likheter finna o.s.v. Många är faktiskt väldigt lika honom. :)
 
Sv: Yes! nu börjar de röra på sig

jag fattar knappt själv att första hästen vi köpte blev så fantastisk. Man får antagligen bara uppleva max en så bra häst i sitt liv, så egentligen skulle man ju kunna lägga ned detta med travverksamheten :smirk: , men det är ju så förbenat kul! Är nog fast för livet. :love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 235
Senast: dobbis
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 163
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 542
Senast: Imna
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 750
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp