Bukefalos 28 år!

Yes nu börjar utställningtiderna igen

Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Visade Mälby Muscot, Bir bland welshmountain, han du tyckte hade ett fint träns.;)
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

För min del blir det inget förens i juli då jag är för lat för att köra längre än till Bjärsjölagård.
Har inte riktigt bestämt om jag ska visa både Wpb stoet och Cobvallacken eller bara Wpb stoet. Får se hur han ser ut i kroppen vid det laget. Han växer så det knakar och har precis bestämt vilken sida han ska ha sin man på.

Ridponnutställningen på Bollerup skippar jag då stoet ser för Welshigt ut för att konkurrera med mini-halvbloden, har man lyckats pressa 38p ur BL med en ponny som hon inte ens kan uttala namnet på så får man nog vara nöjd.

Annars hade jag tänkt mig en tur till Bjärsjölagård i aug med min Shettis bara för att det är så trevligt och att alla har så kul och är snälla mot varandra (absolut bästa utställningen). Han får nog aldrig mer än max 37p, men vi satsar på agility och maskerad i stället.:)
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Jag åker inte heller mer än några mil men jag har turen att vi har en del utställnignar här i mina trakter. Nästa är nu 6/6 för KL och det ska bli spännande då han itne brukar vara i mina trakter.

12 maj är det drop in utställning för alla de ponnier som ska tävla hoppning på Lovisedal:banana: :banana: Lite annorlunda o roligt.
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Drop in utställning låter kul:idea: Hur exakt går det till?
Jag skulle önska att man utvecklade ridklasserna för Welsh och att det alltid var tömkörningsklass till Shettisarna.
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Den är till för att fånga upp de många duktiga tävlingsponnierna som aldrig visas. De ponnier som är på plats får möjligheten att visa upp sin ponny för en godkänd domare och få omdöme rosett och plakett. Det är dessutom avelsvärderingsgrundande. Kan vara kul framförallt för ston som aldrig visats tidigare, om de skulle skadas under säsongen så har de ett underlag för avel. Kanske kan man hitta många uppfödares avkommor som aldrig tidigare visats.
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Låter väldigt smart! Vore ngt för tanter som mig som inte kommer att frekventera tävlingsbanorna överdrivet mycket.
Ska kolla om det finns ngt liknande här nere i Skåne.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: et_flickan
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 743
Senast: tott
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 392
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp