Yes....Wihaaaa!!

Sv: Yes....Wihaaaa!!

Kickis.........hoppas du hittar till tråden.

Hihi...nu vet jag vem du är...vi pratade ju med varandra på prisutdelningen. Det måste vara du.
Tänkte på det efter sedan och var på väg fram till dig för att fråga om det var du....men då dök nåt upp.

Långt brunt hår va? :D

Hur gick det för Kicki? Hon har en palominohingst....
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Jo, vi var ju inte lika duktiga som Lakrits.. så vi kom 5a i pleasure W&T...:D Så jag var jätte nöjd. Sen kom vi 2a av 4 i showmanship at halter, 1a av 3 i trail at halter..och sen blev vi inte plaserade i Trail beg. men de kan ju bero på att vi inte galopperade (jag valde att inte göra det) och att jag red fel väg..:o
Men överlag var jag jätte nöjd med hur han skötte sig. Fanns en hel bunt med brunstande ston där, men han skötte sig endå!:love:
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Grattis! Bra gjort, och jättebra erfarenhet för Skip! Så många klasser, framridning o allt!
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

GRATTIS!!!

Jag ska starta min och hästens första westernstart i mitten på april,,, jag är redan nervös eller kanske mest förväntansfull ;)
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Din hingst var/är verkligen superfin. Så lugn och cool...och då stod han ändå brevid ett sto som nyligen brunstat;)

Jättetrevlig.......och grattis till dina placeringar:bump:

Förstod du att jag var jag? Alltså Lakrits?
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Det kommer gå jättebra.........din häst är ju kanonfin och välriden.
Lycka till.......var är det du ska tävla och i vad?
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

*KL*

Hejja Lakrits!!! Stort grattis och vadå "bara" en walk and trot-klass...det är ju debut och du gjorde det bra. Nu törs du anmäla till andra klasserna också. Bra jobbat!!!
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Du skall se att det kommer att gå strålande på nästa tävling. Lycka till då.
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Tack!

WRU´s d-tävling i Finsta/Rimbo 15 april

blir nog trail, pleasure och w. horsemanship vi är med på!
Op.AA-klasserna

dom ska ha en clinic dagen före så då får jag chans att öva bro+grind med pållen... trailen tar vi som en lek/erfarenhet. tänker inte ställa några höga krav på pållen där då han kan vara fånigt tittig om han är på sånt humör :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Det låter ju alldeles toppen...håller tummarna för att det ska gå bra.

Jag tänkte först varit med i trail beginners också men jag drog mig ur då vi aldrig ens tränat på det.
Eftersom hon också var lite stissig efter de andra hästarna så tänkte jag att hon skulle ballat ur om hon var ensam i ridhuset.

MEN....vad jag ångrar mig. Banan i sig var lätt och jag tror vi hade fixat det med.
Hon är ju inte rädd för något heller så grind och bommar hade hon klarat.

Men ...i maj ska jag försöka vara med på lite allt möjligt. Man vet ju inte förrän man har provat.
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Jag gissade att de var du... tyckte jag kände igen pållen din från dina bilder...:D

1 maj är de ju träningstävling i borås trakten..ska du dit?
Är du medlem i SWR?
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Än så länge är jag inte medlem men meningen är väl att jag ska bli det. Har bara inte fått tummen ur att betala in medlemskap :angel:

Jo...det är den i Borås som jag ska till, i Fristad.
Det beror ju på iofs om de har walk´n trot och beginners klasser vill säga.
Du kanske vet vilket?
Finns det någonstans där man kan se?
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Ja, jag tycker allt du ska bli medlem... vi ska ha en trail träff nu senare i vår.. då man träffas, rider lite trail hinder och har trevligt... så får du ju inte missa...;)

Ska förhoppingsvis oxå till Fristad... de var inte klara med proppen i lärdags, så jag vet inte när den kommer. De har ju ingen hemsida, men jag hoppas de sätter in proppen på swrs hemsida.. De brukar ha ganska många lätta klasser och även nån halterklass.
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Framridning...vad är de???:angel: :confused: Har man en lat häst så räcker de med att trava nått varv runt ridbanan. För honom bestod största delen av dan med att stå i trailern och äta hö...:D
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Det låter ju kul med en trail träff.......den måste jag hålla utikik efter.
Antar att de annonserar om den på hemsidan också?
Jag var inne på wras sida nyss och kikade i tävlingskalendern. Det finns ingen propp ännu men datumet finns med.

Hör du nåt kan du väl säga till?

Ja..jag får väl se till att bli medlem. Kikar ofta på sidan och har förstått att de har mycket saker för sig...verkar toppen. Det är ju närmaste klubben för min del också så någon annan klubb har jag inte haft i tankarna.
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Jätte bra träning. Efter att blitt lastad 17 ggr samma dag lastades han sen utan att tveka alls. :)
 

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 894
Senast: jemeni
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 557
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 602
Senast: zoowie
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 374
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp