Yes....Wihaaaa!!

lakrits

Trådstartare
Då var det klart.....vår första start i western är nu över..och det med bravur!!!!

Det var 14 st starter och vi kom 4:a!!!:bump:

På framridningen var hon stissig och gnäggade åt varje häst och kotte hon såg. Hon kändes inte jättekoncentrerad men tidvis gick hon riktigt bra. Mina tankar var att det här kommer sluta med travarrace inne på banan.

När det var dags så kändes hon väl lite bättre men fortfarande lite flax-flax. Men där hade jag tydligen fel.......

När vi var klara och hade ställt upp oss och det var dags för prisutdelning så var hon som lugnast:angel: :D

De började med att annonsera att det var 7 eller 8 placerade (minns inte) och man rabblade namn på namn. "Ja , men kul hade vi i alla fall och nyttigt var det" tänkte jag och helt plötsligt så nämner dom mitt och hästens namn som 4 placering.....jag såg ut så här :eek: !

Jag är så nöjd och så stolt över hästen min.....!

Tyvärr blev inte fotona de bästa...de här är de som blev bäst.

Framridning i dimman
IM000282.jpg
[/IMG]

Inne på banan (ja..ignorera alienögonen)
IM000285.jpg
[/IMG]
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Oj... såg inte att du rapprorterat i en ny tråd... Så jag efterlyste rapport i din gamla.... Strunt samma...

Grattis till framgångarna....
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Grattis, Grattis, Grattis!!!

Du har kämpat hårt och länge för din rosett! Duktigt!

mvh Eva
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Tack, tack....ja e så glad *lakrits studsar lite*

Det roliga var också att det fanns många "fina" hästar med...som vi kom före;)
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Kickis.........hoppas du hittar till tråden.

Hihi...nu vet jag vem du är...vi pratade ju med varandra på prisutdelningen. Det måste vara du.
Tänkte på det efter sedan och var på väg fram till dig för att fråga om det var du....men då dök nåt upp.

Långt brunt hår va? :D
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Grattis Lakrits. Detta är ni väl värda efter allt bök i vinter med sjukdomar och allt var det nu var. Hoppas att du startar igen.
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Ett JÄTTEGRATTIS till dig o pållen:bow: Härligt...
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Oj...tack snälla. Ja..lätt har det inte varit. Nu kommer kiropraktorn på torsdag och jag bävar inför det men jag måste....vi får väl se hur framtiden ser ut.
Men om allt är bra så blir det start 1 maj igen.
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Ni är så gulliga allihopa. Jag vet att det inte är nåt större sammanhang...var ju bara en prova på...men så som vi slitit och det arbete vi lagt ner så känns det som om det vore en fjärde plats i SM :D
Och jag tycker också att det är extra roligt just för att hon är travare också.
 
Sv: Yes....Wihaaaa!!

Ååå jag förstår din lycka, för jag kommer själv hoppa högt den dagen vi gått en start...även utan placering:D
Så det är er väl unnat...:bow:
 

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 893
Senast: jemeni
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 557
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 602
Senast: zoowie
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 374
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp