Bukefalos 28 år!

Yl. Saknar kisse...

Toya

Trådstartare
Jag sitter har i Holland, o saknar mig alskade lilla kisse nat sa in i! jag kunde ju inte ta med mig henne, det var det inte ens tal om. Hon bor hos min mamma, dar hon alltid bott, ater moss o gor i stort sett som hon vill. Sa hon har det kanonbra, men hon ar ju min lilla bebis! Sitter o tanker pa hur det var precis innan jag akte, det var som om hon visste att nat var pa gang; gick jag ur ett rum kom hon efter, o skulle ligga i knat no matter what, hon som annars ar sa vansinnigt egensinnig :love:

I familjen jag bor nu finns det inga djur, och jag saknar det vansinnigt mycket... Nagon av grannarna har en lite kisse som med vissa saker paminner sa mycket om min lilla Vissla, och jag blir alldeles tarogd varje gang hon kommer fram o halsar. Kanske kommer han med en halsning fran henne?
 
Sv: Yl. Saknar kisse...

Hej!

Jag förstår dig!

* Tröstkram!*
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
1 834
Senast: ElinAgnes
·
Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 832
Senast: inverterad
·
Katthälsa Vi har problem med var katt, han har valt ut vart arbetsrum som hans toalett, han kissar/bajsar även i tvättstugan om vi glömt dörren...
Svar
14
· Visningar
3 586
Senast: turbofling
·
Övr. Hund Jag gar 5 - 7 km med Miss Mandy varje morgon genom en avstangd park. (Den ar stangd med bommar och stora skyltar, plus skyltar med...
Svar
6
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Var vill vi bo?
  • Personalmöten

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp