Yoga är riktigt sjuk

Sv: Yoga är riktigt sjuk

Åh nej :(:( Fina Yoga. Jag är ledsen för din skull, men det är beundransvärt att du var stark nog att ta rätt beslut, för Yogas skull.
Kram!
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Beklagar verkligen, men är säker på att du tog rätt beslut. Usch. Detta är den jobbigaste biten med att vara djurägare.
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Kanske den största kärlekshandlingen en djurägare kan ge sin älskling. Ta hand om dig!
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Jag är så ledsen, så ledsen. Beklagar verkligen! Fina Yoga, en mycket speciell katt med en matte som älskat henne ovillkorligen. Ta hand om dig och krama lillan som tröst!

Kram, Erica
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Tack alla!
För första gången i mitt liv känner jag att jag tog rätt beslut. För Yoga. Det är så tomt här hemma :cry:
Lillan är så härlig, hon hjälper mig så i sorgen.
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Men åhhhh, nu blev jag riktigt, riktigt ledsen.

Men du är ju verkligen en sann kattmänniska, så rätt beslut, men så sorgligt.

Stor kram till dig !
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Alltid lika jäkla jobbigt :cry: Jag fick ju ta beslut om Tipex i maj, o det var det svåraste jag gjort i mitt liv. Jag vet ju att det var rätt beslut, men ändå är det så tungt. Ett halvår har snart gått, o jag saknar fortfarande henne lika mycket. Gråtattackerna kommer emellanåt som en blixt från klar himmel. Men jag känner att jag måste få gråta, det behövs. Lider så med dig. ♥
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Vad skönt att du verkligen känner att det är rätt beslut !
Underbart att Lillan finns så du får den bästa trösten
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Ja, det var verkligen sorgligt. Ska du inte få en katt som blir minst femton eller så till sist? Jag hoppas din lilla kattfrøken blir det! Trøstkram till dig sålænge.
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Så väldigt tråkigt att höra om fina Yoga. :( Men jag håller verkligen med övriga om att det var starkt av dig att kunna fatta ett så klokt beslut! Det är inte lätt att gå på hjärnans linje i en sån situation, även om man innerst inne vet att den är den rätta ... Och så fint att Lillan finns där för dig nu i sorgen!
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

:( Fina Yoga. Jag beklagar verkligen.
Så ledsen för din skull, ta hand om varandra du och Lillan. Kramar till dig!
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Tack alla! Nu är det lite mer än 2 v sen och det är fortfarande overkligt. Lillan (eller Malla som hon heter numera) är en så himla go och rolig katt, vi ska göra massa saker fram till nån gång i mitten av januari när vi får hem en ny liten vän från Mallas uppfödare. Eftersom jag inte får länka, så kommer här vad hon (uppfödaren) har skrivit på sin hemsida.

Yoga-kullen

Under alla mina år i "brittvärlden" har jag haft ett särskilt gott öga till en viss svartvit britt, "ko-katten" Iliadens Yoga. Hon har ägt vår fodervärd MissFideli i 12 år, men nyligen insjuknade hon och hennes liv gick inte att rädda. Kullens enda hona ska försöka fylla det stora tomrummet efter Yoga hos MissFideli och då kändes det självklart att få med något av Yoga i hennes namn. Valet föll på yoga-termer på sanskrit. :)
Mor: S*Näckrosens Isadora, Svartsköldpadda
Far: S*Palace&Main's Sami, bruntabby
Födelsedatum: 2012-10-16
Leveransdatum: fr.o.m. 2013-01-08

S*Palace&Main´s Bahkti Karma (betyder Kärlek och Aktion) -bruntabby hane (reserverad)
S*Palace&Main´s Buddha Kapila (betyder Uppväckt och Han som är röd) - rödtabby hane (reserverad)
S*Palace&Main´s Mantra Amrita (betyder Tänka och Odödlighet - svartsköldpaddstabby hona (flyttar till MissFideli)

Jag visste redan att nya lilla tjejen skulle döpas med Yoga i tanken, men jag började gråta när jag läste detta på hemsidan. Åh vad jag tycker om "min" uppfödare :love::love:
 
Sv: Yoga är riktigt sjuk

Åh, vad fint! :love:

Jag gillar också att hon skrev "Hon har ägt vår fodervärd MissFideli i 12 år...", så talar en sann kattmänniska. ;)

(Tillägg: Alltså, en uppfödare som har ett namn som en kent-låt som döper katter med yoga-tema, det måste väl ändå tala för att jag en dag ska ha en britt? :angel: )
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 317
Senast: Viva
·
Hästvård Min lille 1,5 års hingst har hög feber och är riktigt hängig och eländig. Självklart har veterinären varit och tittat till honom och...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: ylvalill
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 597
Senast: tott
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp